miercuri, 10 august 2011

11 August 2011

Buna dimineata, uite asa incepe o alta zi din lunga si anevoioasa asteptare :))
Eu sunt la lucru, dupa experientele de ieri sunt pe punctul de a face o criza de fiere de toata frumusetea, dar asta este, suportam cu stoicism.
Putin mai tarziu va merge Dragos la banca sa vada daca transferul s-a efectuat cu succes ... :)))
In disperarea mea si pentru ca imaginatia mea tare bogata, ieri, am dat anunt si pe facebook cu vanzarea casei ... lucru care trebuie sa se intample cat mai repede ca avem nevoie de fonduri :)) sa speram ca si reusim in timp util.
Astazi de dimi am gasit pe mail de la baietzii de la hello aussie si toate documentele si tot ce imi trebuie pentru depunera dosarului de obtinere a vizei, acum mai imi trebuie documentele lui bebe ca sa obtin si inscrierea ei la o scoala si gata, atasam ce mai avem dupa care trimitem si tinem pumnii :)))
Daca mai apar nautati mai scriu, dar deocamdata asteptam :))

2 comentarii:

  1. cu vandutul casei nu stiu ce sa zic. ti-as recomanda sa nu te grabesti..

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci de sfat, de grabit nu ma grabesc :)) si asa nu reusesc sa vand ... dar in idee in care mergem pe studii trebuie sa vand ca altfel nu avem banii .... daca reusim (si eu sper sa reusim ) pe PR in NZ atunci nu intram in panica si nu grabim vanzarea daca nu este absolut necesar :)

    RăspundețiȘtergere